Γιατί είναι σημαντικά τα καλοσχεδιασμένα sites

Καθημερινά το κόστος σύνδεσης στο internet μειώνεται, ενώ οι ταχύτητες σύνδεσης αυξάνονται. Αν και το ποσοστό των ελλήνων που διαθέτει ADSL είναι ακόμα μικρό σε σύγκριση με το αντίστοιχο ποσοστό των ευρωπαίων, όλο και περισσότεροι έλληνες διαθέτουν γρήγορη και μόνιμη σύνδεση στο internet. Την ίδια στιγμή, το κόστος δημιουργίας και συντήρησης ενός δικτυακού τόπου (site ή website) είναι πλέον πολύ χαμηλό και μπορεί να αντιμετωπισθεί από οποιαδήποτε επιχείρηση ή επαγγελματία. Κατά συνέπεια, όλο και περισσότερες επιχειρήσεις αποφασίζουν να αποκτήσουν το δικό τους site, το οποίο αποτελεί τμήμα μιας συνολικής στρατηγικής μάρκετινγκ.

Επιπλέον, η δημοσίευση διαφημίσεων σε έντυπα ή η διανομή διαφημιστικού υλικού μαζί με εφημερίδες και περιοδικά δεν επαρκεί για να τραβήξει κανείς την προσοχή όλων των πιθανών αγοραστών. Έτσι, η ανάγκη μιας διαδικτυακής παρουσίας καθίσταται επιτακτική, με όλο και μεγαλύτερη σπουδαιότητα.

Ένα site θα πρέπει να αντιμετωπίζεται ως η online παρουσία και ταυτότητα της επιχείρησης. Όση προσοχή δίνεται στην εικόνα της επιχείρησης στον φυσικό κόσμο, τόση, αν όχι και περισσότερη, θα πρέπει να δίνεται και στην online εικόνα της επιχείρησης. Έχετε σκεφθεί πόση ζημιά κάνει στην εικόνα της επιχείρησης σας ένα κακό site; Έχετε υπολογίσει πόσες πιθανές δουλειές χάνετε ή πόσο βλάπτεται η εικόνα σας από ένα πρόχειρο και ερασιτεχνικό site;

Πολλές εταιρείες νομίζουν ότι θα πρέπει να έχουν εντυπωσιακά sites, τα οποία θα αφήνουν τον επισκέπτη άφωνο. Σύμφωνοι, ένα site θα πρέπει να έχει ένα μοντέρνο, καινοτομικό design, το οποίο θα τραβήξει το ενδιαφέρον του επισκέπτη ώστε να μην φύγει αμέσως (η πρώτη εικόνα είναι πολύ σημαντική). Αλλά δεν αρκεί μόνο το design. Για να κρατήσει το ενδιαφέρον του επισκέπτη θα πρέπει να έχει και κάποια άλλα χαρακτηριστικά: θα πρέπει να φορτώνει γρήγορα, να είναι εύκολο στην χρήση, να γίνεται αμέσως κατανοητός ο τρόπος πλοήγησης στις σελίδες του, να είναι σωστά οργανωμένο και, πάνω από όλα, να έχει περιεχόμενο που ενδιαφέρει του επισκέπτες – πιθανούς πελάτες.

Η επιτυχία ή η αποτυχία ενός site, λοιπόν, καθορίζεται από τον τρόπο που θα ισορροπήσουν οι παραπάνω παράγοντες. Ένα εντυπωσιακό design χωρίς ουσιαστικό περιεχόμενο θα κάνει τους επισκέπτες σας να αναρωτηθούν αν δίνεται μεγαλύτερη σημασία στην εικόνα από ότι στην ουσία. Ένα site που κάνουν ώρες για να φορτώσουν οι σελίδες του ή ένα site με πολύ περιεχόμενο αλλά με κακή πλοήγηση θα απογοητεύσει γρήγορα τους επισκέπτες του.

Αντίθετα, ένα site γρήγορο, με μοντέρνο design, εύκολο στην χρήση και την πλοήγηση και με σωστά οργανωμένο περιεχόμενο, το οποίο απευθύνεται στους πιθανούς πελάτες σας, μπορεί να βοηθήσει την επιχείρηση σας να αυξήσει τον online τζίρο της, να χτίσει μια καλύτερη εταιρική / προϊοντική εικόνα, να βελτιώσει την φήμη και την αξιοπιστία σας και, συνολικά, να σας βοηθήσει στον δρόμο της επιτυχίας.

we are hiring
Follow us on Google+