Τα newsletters είναι εργαλείο για την επιτυχία του site

Τι ακριβώς χρειάζεται για να γίνει ένα site επιτυχία; Ειλικρινά, δεν υπάρχει μόνο μια απάντηση σε αυτό το ερώτημα. Για την ακρίβεια, αυτή η ερώτηση μπορεί να ξεκινήσει μια μακροσκελή συζήτηση, χωρίς προφανές συμπέρασμα. Η αλήθεια είναι ότι διαφορετικές εταιρείες χρησιμοποιούν διαφορετικές μεθόδους για να εξασφαλίσουν την επιτυχία του site τους. Η ανταλλαγή links και banners έχει αποδειχθεί ότι λειτουργεί, ενώ υπάρχουν και ένα πλήθος τεχνικών SEO που μπορούν να εφαρμοσθούν με ανάλογα θετικά αποτελέσματα. Κάποιες εταιρείες χρησιμοποιούν τα newsletters για να προωθήσουν το site τους, μια μέθοδος που έχει γίνει αρκετά δημοφιλής και έχει αποδειχθεί ότι φέρνει αποτελέσματα.

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για την δημιουργία ενός newsletter. Κάποιοι χρησιμοποιούν έναν ξεχωριστό server για να στέλνουν με email το newsletter σε όσους έχουν γραφθεί συνδρομητές. Κάποια άλλοι χρησιμοποιούν τις ενσωματωμένες δυνατότητες σε όλα τα σύγχρονα συστήματα διαχείρισης περιεχομένου (CMS), τα οποία χρησιμοποιούνται για την δημιουργία δυναμικών sites.

Σε κάθε περίπτωση, τα newsletters έχουν γίνει ένα πολύ αποτελεσματικό εργαλείο για την αύξηση των πωλήσεων. Κάθε επιχείρηση, ανεξαρτήτως κλάδου μπορεί να τα χρησιμοποιήσει για διάφορους λόγους. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να ενημερώσουν τους παραλήπτες για ένα νέο προϊόν ή μια νέα υπηρεσία ή για επερχόμενες εκδηλώσεις, κάνοντας ταυτόχρονα περισσότερο γνωστή την εταιρεία που τα στέλνει. Το πιο σημαντικό, όμως, είναι ότι επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να παραμένουν σε επαφή με το κοινό τους, δηλαδή τόσο με τους πελάτες τους όσο και με τους πιθανούς πελάτες τους.

 

Για την δημιουργία ενός newsletter, θα πρέπει να προσέξετε τα εξής:

Επιλέξτε έναν πρωτότυπο τίτλο για το newsletter

Ακόμα και αν το newsletter σας έχει καθαρά πληροφοριακό χαρακτήρα, εντούτοις, είναι κατά βάση ένα εργαλείο του μάρκετινγκ σας που συμβάλλει στην επιτυχία του site σας. Συνεπώς, θέλετε να κεντρίσετε το ενδιαφέρον των αναγνωστών σας από την αρχή και να τους κερδίσετε ώστε να παραμείνουν συνδρομητές. Για παράδειγμα, αν η επιχείρηση σας ασχολείται με λιπαντικά, είναι βαρετό να ονομάσετε το newsletter σας «Newsletter της Λιπαντικά ΑΕ». Αντίθετα, θα κερδίσετε την προσοχή των αναγνωστών σας ονομάζοντας το «Μελλοντικές Τάσεις στην Αγορά των Λιπαντικών». Με αυτόν τον τίτλο δημιουργείτε μια εικόνα «ειδικού» για την εταιρεία σας και δίνετε μια πρόσθετη «σπουδαιότητα» στο newsletter σας.

Προσφέρετε αξία στους αναγνώστες σας

Να θυμάστε ότι οι άνθρωποι γράφονται ως συνδρομητές σε newsletters για να «μάθουν» κάτι, είτε για ένα προϊόντα που μπορούν να πουλήσουν ή να χρησιμοποιήσουν είτε για να μάθουν για αλλαγές και τάσεις στην αγορά. Την ώρα που τους προσφέρετε πολύτιμες πληροφορίες και γνώση, την ίδια στιγμή προωθείτε την εταιρεία σας μέσα από το site σας και το newsletter σας. Η σχέση δεν πρέπει να αντιστραφεί. Αν πρωτίστως προωθείτε την επιχείρηση σας και δευτερευόντως προσφέρετε λίγες πληροφορίες και γνώσεις, τότε το newsletter σας δεν θα είναι επιτυχημένο. Όσο πιο «αντικειμενικοί» είστε στο newsletter σας, τόσο πιθανότερο είναι οι αναγνώστες του να το διαβάσουν σοβαρά. Αν το newsletter σας μοιάζει με μια προσπάθεια πώλησης, να είστε έτοιμοι για έναν καταιγισμό μηνυμάτων για διαγραφή από την λίστα των συνδρομητών του newsletter.

Κρατήστε το απλό

Πάρα πολλές πληροφορίες στο newsletter έχουν το αντίθετο αποτέλεσμα. Οι χρήστες του internet διαβάζουν μόνο μικρά και «εύκολα» κείμενα, στέλνοντας οτιδήποτε άλλο απευθείας στα διαγραμμένα. Το newsletter σας πρέπει να είναι περιεκτικό, να περιέχει πολύτιμες πληροφορίες και επικεντρωμένο στην ουσία των πραγμάτων. (Δείτε και το άρθρο "Πως πρέπει να γράφονται τα κείμενα για τα sites" για περισσότερες πληροφορίες)

 

Συμπέρασμα

Το μεγάλο πλεονέκτημα των newsletters είναι ότι σας δίνουν την δυνατότητα να προωθήσετε το site σας και την επιχείρηση σας με «αντικειμενικό» τρόπο. Αν χρησιμοποιηθούν σωστά μπορούν να έχουν σαν αποτέλεσμα να δημιουργήσετε πιστούς επισκέπτες και πελάτες. Για να το πετύχετε, όμως, θα πρέπει συνεχώς να προσπαθείτε να διατηρείτε ακέραιο το ενδιαφέρον των αναγνωστών σας, εφαρμόζοντας τις απλές συμβουλές που αναφέραμε παραπάνω.

we are hiring
Follow us on Google+