Πώς να βελτιώσετε το PageRank σας

Τι είναι το PageRank

Το PageRank είναι ένας αλγόριθμος της Google που αναλύει τους συνδέσμους (links) από και προς μια σελίδα και βγάζει μια βαθμολογία για κάθε μια σελίδα, η οποία είναι μια ένδειξη της «σπουδαιότητας» της σελίδας. Αυτή η βαθμολογία που δίνεται από την Google είναι στην κλίμακα 0 – 10, ονομάζεται PageRank και αφορά την συγκεκριμένη σελίδα και όχι ολόκληρο το site. Πρέπει να τονισθεί ότι η βαθμολογία είναι λογαριθμική (π.χ. όπως η κλίμακα των Ρίχτερ) και βασίζεται στην «ποιότητα» και στο πλήθος των συνδέσμων που δείχνουν στην σελίδα καθώς και στην «ποιότητα» της σελίδας που περιέχει τον κάθε σύνδεσμο. Με άλλα λόγια, το PageRank είναι μια ένδειξη του πόσο σημαντική θεωρεί η Google μια σελίδα.

Συνήθως γίνεται αναφορά στο PageRank ενός site. Αυτό, σύμφωνα με όσα είπαμε παραπάνω, δεν είναι ακριβές: το PageRank δίνεται σε σελίδες και όχι σε sites. Όμως, από σύμβαση, όταν μιλάμε για PageRank ενός site αναφερόμαστε στο PageRank της αρχικής σελίδας του (homepage).

Βελτιώστε το Page Rank των σελίδων σας

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι που μπορούν να χρησιμοποιηθούν ώστε να βελτιωθεί το PageRank ενός site και, κατά συνέπεια, η σειρά κατάταξης στις σελίδες των αποτελεσμάτων της Google.

  • Αποκτήστε εξωτερικά links προς το site σας: Εφόσον η Google βαθμολογεί υψηλότερα τις σελίδες που έχουν πολλά links από εξωτερικές σελίδες προς αυτήν, είναι προφανές ότι θα πρέπει να προσπαθήσετε να βρείτε όσο το δυνατόν περισσότερα links προς το site σας.
  • Καταχωρήστε το site σας σε καταλόγους: Προσπαθήστε να καταχωρήσετε με το χέρι (και όχι αυτόματα) το site σας σε όσο το δυνατόν περισσότερους δωρεάν καταλόγους. Αυτά τα links θεωρούνται «ποιοτικά» και θα πρέπει να τα επιδιώκετε.
  • Προσθέστε τίτλους στις σελίδες σας: Η Google δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στον τίτλο της σελίδας. Με τον όρο «τίτλο σελίδας» αναφερόμαστε στο κείμενο που εμφανίζεται ως τίτλος του παραθύρου του Internet Explorer ή του Firefox. Φροντίστε, λοιπόν, οι τίτλοι σελίδας να είναι σωστά συμπληρωμένοι και να είναι σχετικοί με το πραγματικό περιεχόμενο της σελίδας.
  • Ενημερώστε το site σας καθημερινά με μοναδικό περιεχόμενο: Οι μηχανές αναζήτησης – όπως και οι άνθρωποι, άλλωστε – δείχνουν ιδιαίτερη προτίμηση στα sites που ενημερώνονται καθημερινά με νέο, μοναδικό περιεχόμενο.
  • Βελτιώστε την πυκνότητα των λέξεων κλειδιών (keyword density): Έχει παρατηρηθεί ότι η Google θεωρεί την πυκνότητα των λέξεων κλειδιών μιας σελίδας πολύ σημαντική παράμετρο, περισσότερο από τις άλλες μηχανές αναζήτησης.
  • Επιλέξτε που θα τοποθετήσετε links προς το site σας: Σύμφωνα με ένα άρθρο ενός εκ’ των ιδρυτών της Google, αν η εξωτερική σελίδα που περιέχει τον σύνδεσμο (link) προς το site σας περιέχει τις λέξεις – κλειδιά για τις οποίες γίνεται αναζήτηση, τότε η μηχανή αναζήτησης θα κατατάξει υψηλότερα την σελίδα σας στα αποτελέσματα για αυτές τις λέξεις - κλειδιά. Μπορείτε να βρείτε στο internet το άρθρο με τίτλο «The Anatomy of a Large-Scale Hypertextual Web Search Engine».
  • To Toolbar της Google: Μπορείτε να βρείτε δωρεάν το toolbar της Google, τόσο για τον Firefox όσο και για τον Internet Explorer 7. Εγκαταστήστε το, ώστε να μπορείτε να δείτε το PageRank των σελίδων σας αλλά και όλων των sites που επισκέπτεσθε.
Ενημέρωση 21/07/2010:
Ανακοινώθηκε το πρόγραμμα Digi-Retail, πρόγραμμα ενίσχυσης επιχειρήσεων λιανικού εμπορίου. Δείτε περισσότερα στο www.digi-retail.com, που ετοίμασε η ClickMedia για την καλύτερη ενημέρωση σας.

 

we are hiring
Follow us on Google+