Τα links ως εργαλείο για την αύξηση της κίνησης ενός site

Φανταστείτε ότι ανοίγετε ένα μαγαζί στον πραγματικό κόσμο. Δεν θα θέλατε να υπήρχαν άτομα που θα έλεγαν στους υπόλοιπους πόσο καλό είναι το μαγαζί σας; Αυτό ακριβώς είναι τα links! Άλλες σελίδες που παραπέμπουν στο site σας.

Αν είχατε ένα μαγαζί στον πραγματικό κόσμο, πως θα πείθατε τους ανθρώπους να λένε στους υπόλοιπους πόσο καλό μαγαζί έχετε; Σίγουρα δεν μπορείτε να τους εξαναγκάσετε και – μάλλον! – δεν είναι και πολύ συμφέρον και αποτελεσματικό να προσπαθήσετε να τους εξαγοράσετε. Η συνταγή είναι απλή: δίνεις στους πελάτες σου σωστά προϊόντα και υπηρεσίες, τους αντιμετωπίζεις ευγενικά και συνεχίζεις να τους υποστηρίζεις και μετά την πώληση. Και οι πελάτες σας, όταν είναι ευχαριστημένοι, αρχίζουν να διαδίδουν πόσο καλό είναι το μαγαζί σας.

Το ίδιο ακριβώς ισχύει και στο internet.

Ο παραπάνω τρόπος είναι ο καλύτερος τρόπος για να αποκτήσετε ποιοτικά links προς το site σας. Δεν είναι, όμως, ο μόνος. Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι που χρησιμοποιούν οι δημιουργοί ιστοσελίδων. Τέτοιοι τρόποι είναι:

  1. Το γράψιμο και η καταχώρηση άρθρων
  2. Η ανταλλαγή άρθρων με άλλα websites
  3. Η καταχώρηση του website σε καταλόγους
  4. Η καταχώρηση του website σε forum
  5. Η καταχώρηση του website σε blogs
  6. Η ανταλλαγή συνδέσεων (link exchange), με άλλα websites
  7. Η δημιουργία video που μπορούν να χρησιμοποιήσουν και άλλοι
  8. Η δημιουργία δελτίων τύπου
  9. Η αγορά links από websites

Πόσος χρόνος χρειάζεται για να αυξηθεί η κίνηση του site μου;

Η κίνηση του site σας εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την σειρά κατάταξης του στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Στις σελίδες των αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης θα δείτε ότι υπάρχουν δύο διαφορετικές κατηγορίες links: αυτά που η μηχανή αναζήτησης θεωρεί ως τα καλύτερα για το συγκεκριμένο ερώτημα (οργανικά αποτελέσματα) και αυτά που είναι πληρωμένες καταχωρήσεις. Αντίστοιχα, λοιπόν, υπάρχουν δύο τρόποι για να εμφανισθείτε στα πρώτα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Βελτίωση της οργανικής θέσης

Ο πρώτος τρόπος είναι να ακολουθήσετε τις μεθόδους που αναφέραμε παραπάνω για την δημιουργία links προς το site σας αλλά και τις υπόλοιπες τεχνικές βελτιστοποίησης του site σας για τις μηχανές αναζήτησης (search engine optimization ή SEO) ώστε να βρεθείτε όσο το δυνατόν υψηλότερα στα οργανικά αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης.

Διαφήμιση στις μηχανές αναζήτησης

Από την άλλη, εάν θέλετε να έχετε μεγαλύτερη επισκεψιμότητα από την αμέσως επόμενη μέρα, θα πρέπει να πληρώσετε για να γίνει αυτό. Για παράδειγμα, το Google σας επιτρέπει να επιλέξετε σε ποιες λέξεις – κλειδιά, σε ποιες χώρες και σε ποιες γλώσσες θέλετε να διαφημισθείτε, δημιουργώντας μια διαφημιστική καμπάνια για το site σας. Το κόστος της καμπάνιας εξαρτάται κυρίως από τον ανταγωνισμό που υπάρχει για τις λέξεις – κλειδιά που θα επιλέξετε αλλά και από τον αριθμό των επισκεπτών που θέλετε να οδηγήσετε στο site σας, εφόσον δεν χρεώνεστε κάθε φορά που εμφανίζεται η διαφήμιση σας αλλά κάθε φορά που κάποιος κάνει κλικ στο link προς την σελίδα σας (pay per click).

 

Κλείνοντας αυτό το άρθρο, ελπίζουμε να καταφέραμε να εξηγήσουμε ότι η προώθηση του site είναι μια μακροχρόνια, μεθοδική διαδικασία και δεν υπάρχουν μαγικοί τρόποι για να αυξήσετε τους επισκέπτες στο site σας μέσα σε μια νύχτα χωρίς το ανάλογο κόστος.

 

we are hiring
Follow us on Google+