Ερχονται περιορισμοί στην online διαφήμιση

Περιορισμό και στην online διαφήμιση, προβλέπουν πλέον οι εταιρείες ερευνών, παρά τις αρχικές εκτιμήσεις ότι η διεθνής οικονομική ύφεση θα άφηνε ανεπηρέαστο το νέο μέσο.

Ειδικότερα και σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η εταιρεία ερευνών IDC, αναμένεται μείωση κατά 5% της διαφημιστικής δαπάνης στο Διαδίκτυο στο πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους.

Επισημαίνεται ότι αυτή είναι η πρώτη φορά μετά τη «φούσκα» των επιχειρήσεων dotcom του 2001, που γίνεται λόγος για μείωση της δαπάνης στο Διαδίκτυο, αφού η ταχεία ανάπτυξή του τα τελευταία χρόνια συνέβαλε σημαντικά στη διεύρυνση των εσόδων του από διαφήμιση.

Αξίζει να αναφερθεί ότι η IDC σε προηγούμενα στοιχεία που είχε δημοσιοποιήσει, έκανε λόγο για αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης στο Διαδίκτυο σε ετήσια βάση, της τάξης του 10%.

Αιτία για την αναθεώρηση αυτή, ήταν η πορεία της αμερικανικής αγοράς κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2008. Σύμφωνα με τα στοιχεία του συγκεκριμένου διαστήματος για την online διαφήμιση, ενώ οι εκτιμήσεις έκαναν λόγο για σημαντική αύξηση, τελικά η διαφημιστική δαπάνη του μέσου αυξήθηκε κατά μόλις 0,4% ανερχόμενη στο ποσό των 7,13 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Η εξέλιξη αυτή δείχνει ότι η ευρύτερη εικόνα που την περίοδο αυτή εμφανίζουν τα παραδοσιακά μέσα, μάλλον σχετίζεται περισσότερο με τη διείσδυση που έχουν στο σύνολο του πληθυσμού (μεγαλύτερη διείσδυση, άρα περισσότερο ευάλωτα στην κρίση), παρά με τη δυναμική τους, αυτή καθ' αυτή, ως οχήματα επικοινωνίας ικανά να δημιουργήσουν έσοδα.

 

Πηγή: Ναυτεμπορική

we are hiring
Follow us on Google+