Web Hunters το 90% των Ελλήνων

Το 81% των Ελλήνων θα προβεί σε αγορά από το εξωτερικό εάν μπορεί να πετύχει έκπτωση της τάξης του 20%

Διαδικτυακές ευκαιρίες από τη διεθνή αγορά, αντί να περιδιαβαίνει τις βιτρίνες των εμπορικών δρόμων της πόλης του, θα επέλεγε το 90% των Ελλήνων καταναλωτών επιδιώκοντας έτσι σε ολοένα και περισσότερο ανταγωνιστικές τιμές.

Όπως προκύπτει από τα στοιχεία του eBay, αναφορικά με τη διασυνοριακή αγορά eBay International Market (eIM), οι Έλληνες καταναλωτές θα γυρνούσαν (μέσω του υπολογιστή τους) ολόκληρο τον κόσμο προκειμένου να εντοπίσουν την απόλυτη «ευκαιρία». Για το 18,3 % των ανθρώπων, το συναίσθημα του να βρίσκουν ένα προϊόν σε τιμή που ενδέχεται να είναι η «μεγαλύτερη ευκαιρία στον κόσμο», δεν μπορεί να συγκριθεί με τίποτε άλλο, ένα 22% λέει ότι χαίρεται να παραλαμβάνει ένα δώρο που δεν περιμένει, ενώ ένα ποσοστό μόλις 7% δήλωσε ότι αισθάνθηκε όπως όταν ερωτεύεσαι!

Μέχρι τώρα οι κυριότεροι παράγοντες που εμπόδιζαν τους καταναλωτές να αρπάξουν μια ευκαιρία και να αγοράσουν από το εξωτερικό κάτι που δε θα ήταν σε θέση να αποκτήσουν από την τοπική αγορά ήταν οι εξής :

 

α) το 19,3 % δεν γνώριζε σε ποιες ιστοσελίδες να ψάξει,

β) το 36,7% ανησυχούσε για το κατά πόσο η πληρωμή ήταν ασφαλής ή όχι, και

γ) το 26% αγωνιούσε για το κατά πόσο θα στέλνονταν στην πραγματικότητα τα αντικείμενα που είχε αγοράσει.

 

Πηγή: imerisia.gr

we are hiring
Follow us on Google+