Τη δυναμική των κοινωνικών δικτύων θέλουν να εκμεταλλευτούν οι έμποροι

Στη διάρκεια του τελευταίου χρόνου, η αύξηση των καταστημάτων στο Facebook και ο μεγάλος αριθμός συνεργασιών με ηλεκτρονικά καταστήματα έχουν δώσει σημαντική ώθηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο, όπως ανέλυσε ο Ήθαν Μπίρντ, υπεύθυνος δικτύου ανάπτυξης της γνωστής υπηρεσίας. Μάλιστα, στους επόμενους δώδεκα μήνες, ο Μπίρντ περιμένει το λεγόμενο social shopping να γνωρίσει μεγάλη άνθιση, καθώς οι έμποροι στοχεύουν στο κοινό των 500 εκατομμυρίων χρηστών του Facebook.

«Αυτού του είδους το εμπόριο θα είναι σημαντικό και θα αλλάξει τους κανόνες», δήλωσε ο Μπίρντ σε πρόσφατη συνέντευξη του, αναφερόμενος στη χρήση εργαλείων social media και σχετικού περιεχομένου, όπως σχόλια χρηστών και προτάσεις, που θα κάνουν τις αγορές μια περισσότερο κοινωνική εμπειρία.

Ο βαθμός στον οποίο αυτή η δραστηριότητα θα επηρεάσει τους εμπόρους που δραστηριοποιούνται στο Ίντερνετ, όπως η Amazon και το eBay, αποτελεί θέμα συζήτησης. Τον περασμένο Αύγουστο, οι Αμερικανοί πέρασαν 41 δισεκατομμύρια λεπτά στο Facebook, ξεπερνώντας τη Google για πρώτη φορά, σύμφωνα με την comScore.

«Είναι αναπόφευκτο ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο και το Facebook θα αλληλεπιδράσουν ή θα συγκρουστούν», επεσήμανε ο Σκότ Γουίνγκο, διευθύνων σύμβουλος της ChannelAdvisor, εταιρεία που βοηθά εμπόρους να προωθήσουν τα προϊόντα τους στο Amazon και το eBay. «Μέσα στα επόμενα δύο με τρία χρόνια το Facebook θα είναι μέσα στα τρία μεγαλύτερα κανάλια διανομής».

Ο Μπιρντ πρόσθεσε ότι η ώθηση του Facebook στο social commerce θα βοηθήσει τους καθιερωμένους online εμπόρους που θα επιλέξουν να συνεργαστούν μαζί του. Για παράδειγμα, το Amazon δίνει πρόσβαση στους πελάτες του μέσα από τους λογαριασμούς τους στο Facebook, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στην εταιρεία να συστήνει προϊόντα με βάση το προφίλ τους, ή να υπενθυμίσει στους καταναλωτές τα γενέθλια των φίλων τους.

Πηγή: www.kathimerini.gr


we are hiring
Follow us on Google+