Το e-επιχειρείν είναι η ευκαιρία αλλά και η δυνατότητά μας να αντιληφθούμε την ψηφιακή εποχή

Mε θέμα «Οι Γυναίκες στην Ψηφιακή Εποχή» και με την παρουσία της υπουργού Ανάπτυξης, κυρίας Άννας Διαμαντοπούλου, η οποία μίλησε για τη θέση της γυναίκας στη σημερινή κοινωνία, αναφερόμενη και στις γυναικείες κατακτήσεις που έφεραν το άλλοτε «ασθενές φύλο» σε τρέχουσες θέσεις Πρωθυπουργού, Προέδρου Δημοκρατίας, Καγκελαρίου. «Οι γυναίκες στην Ηγεσία και οι Γυναίκες στην ψηφιακή εποχή είναι αλληλοσυμπληρούμενες έννοιες που η μία υποστηρίζει την άλλη», επεσήμανε η υπουργός.

Το συνέδριο, που πραγματοποιήθηκε σε μια κατάμεστη αίθουσα κεντρικού ξενοδοχείου της Αθήνας, άνοιξε η κυρία Ρίτα Χριστοδουλάτου, Πρόεδρος της οργανωτικής επιτροπής και Αντιπρόεδρος της ΔΕ του ΤΟΓΜΕ, η οποία επεσήμανε πως τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο βιώνουμε μία μεταβολή αξιών, επαγγελματικού προσανατολισμού και τρόπου ζωής. Επανατοποθετούμε αρχές σε νέα πορεία. Για το λόγο αυτό, είναι απόλυτα αναγκαίο να ιχνηλατήσουμε τις νέες ευκαιρίες και τις δυνατότητες που παρουσιάζονται σε μία εποχή ραγδαίας τεχνολογικής εξέλιξης, πρωτοφανούς διασποράς της χρήσης της και υψηλών απαιτήσεων καινοτομίας. Σήμερα δύο στους τρεις Έλληνες είναι χρήστες ηλεκτρονικών υπολογιστών και έχουν σύνδεση στο internet. Η κινητή τηλεφωνία είναι σχεδόν καθολική. Ένας στους τέσσερις χρησιμοποιεί smart phones άρα και mobile internet. Ενώ δύο στους πέντε έχουν ενδώσει στο φαινόμενο κοινωνικής δικτύωσης. Το συνέδριο μας δίνει την ευκαιρία να συνεργαστούμε σ' ένα πάζλ για το πώς οι υπηρεσίες αξίας βελτιώνουν την αυτοματοποίηση των επιχειρήσεων.

Στο πρώτο πάνελ «η τεχνολογία είναι και… οικογενειακή υπόθεση» με συντονίστρια την κ. Ζωή Κωφοτόλη και ομιλητές τις κ. Κ. Κασκανιώτη, Κ. Τρίμπου και Κ. Ζύμνη-Γεωργάλου, επιβεβαιώθηκε ότι τα ψηφιακά μέσα είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας και η χρήση τους επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό την καθημερινότητα όλων στον επαγγελματικό τομέα, την ψυχαγωγία, την εκπαίδευση, όπως επίσης και τη σχέση της οικογένειας εσωτερικά.

Στο 2ο πάνελ συζήτησης με θέμα «Κοινωνική Δικτύωση και Υπηρεσίες αξίας αρωγοί στην ανάπτυξη και την καινοτομία» με συντονίστρια την κ. Ρούλα Μπαχταλιά και ομιλητές τους κ. Κ. Βλάχου, Σ. Δημάκη, Ι. Καντώρο, Π. Παπακωνσταντίνου και Σ. Συρμακέζη, η συζήτηση εστιάστηκε στα δύο βασικά στοιχεία για τις περισσότερες επιχειρήσεις σήμερα, τον μετασχηματισμό (business transformation) και την αλλαγή (change management). Πολλές επιχειρήσεις σήμερα δεν γνωρίζουν πώς να εντάξουν το ψηφιακό μάρκετινγκ και τα εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης στην ολιστική στρατηγική επικοινωνίας της εταιρείας.

Διαφάνηκε πως η ανάγκη για εκπαίδευση και η ανάπτυξη δεξιοτήτων είναι περισσότερο αναγκαία από ποτέ. Εξάλλου, καινοτομία και τεχνολογία δίνουν ξεκάθαρο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στις επιχειρήσεις.
Απαντήθηκαν καίρια ερωτήματα για τα εργαλεία που δίνουν λύση στη διατήρηση πιστότητας, πως οι υπηρεσίες αξίας προσφέρουν μείωση κόστους, πως η επικοινωνία ενεργοποιεί την επιχειρηματική ευημερία, αλλά και πως πρέπει να αναπτυχθεί σε μία επιχείρηση ολιστική στρατηγική μάρκετινγκ μέσα από τα social media. Συμπεραίνεται πως η αλλαγή είναι μία διαδικασία που μπορούμε πλέον να διαχειριστούμε εύκολα, με νέα εργαλεία και υπηρεσίες αξίας.

Όπως προέκυψε η παγκοσμιοποίηση είναι μία παρεξηγημένη έννοια, ιδιαίτερα για το σύγχρονο επιχειρείν που η νέα ψηφιακή εποχή είναι πρόκληση και πρόσκληση μαζί. Είναι αδιαμφισβήτητο ότι το διαδίκτυο έχει γίνει πλέον ο δημόσιος χώρος του 21ου αιώνα, η παγκόσμια γειτονιά, η αίθουσα διδασκαλίας, το εμπορικό κέντρο, αλλά και το παγκόσμιο χρηματιστήριο.

Οι αλήθειες που αποκαλύφθηκαν γύρω από το e- επιχειρείν στο πάνελ αυτό είναι:

το e-επιχειρείν είναι η ευκαιρία αλλά και η δυνατότητά μας να αντιληφθούμε την ψηφιακή εποχή

το go digital μετουσιώνεται σε go to win

οι επιτυχημένες εταιρείες επωφελούνται από το e-επιχειρείν

υπάρχει ανάπτυξη από την αξιοποίηση της ψηφιακής εποχής που περιλαμβάνει τόσο την (Β2C) όσο και την (Β2Β) επικοινωνία

Πριν από κάθε ενότητα, παρουσιάστηκε σχετικό Video spot των Focus Bari και White Fox. Χορηγοί του συνεδρίου ήταν οι εταιρείες Microsoft Ελλάς και Ελαϊς - Unilever Υποστηρικτές οι SCA Hygiene Products, Oriflame Ελλάς, Eurobank EFG, Kraft Foods Hellas, Αποτέλεσμα Marketing, White Fox και Focus Bari.

 

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ Κέρδος online, 7/3/2012

we are hiring
Follow us on Google+