Στα 37 εκατ. Ευρώ η ονομαστική online display διαφημιστική δαπάνη για το 1ο εξάμηνο του 2012

Στα 37 εκατομμύρια Ευρώ ανήλθε η ονομαστική online display διαφημιστική δαπάνη για το 1ο εξάμηνο του 2012.

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της έρευνας που πραγματοποίησε το IAB Hellas σε συνεργασία με 21 διαδικτυακούς εκδότες και Digital Ad Networks, η ονομαστική online display διαφημιστική δαπάνη για το 1ο εξάμηνο του 2012 ανήλθε στα 37 εκατομμύρια Ευρώ, εμφανίζοντας μικρή πτώση από τα 40 εκατ. Ευρώ που καταγράφησαν κατά το 1ο μισό του 2011.

Σε επίπεδο 2ου τριμήνου, η επένδυση κινείται ελαφρώς πτωτικά, και σε κάθε περίπτωση καταγράφει μικρότερες απώλειες από το 1ο τρίμηνο, κυρίως ωθούμενη από την πτώση των επενδύσεων στο Display από Τηλεπικοινωνίες και FMCG’s και εξισσοροπούμενη από άνοδο των επενδύσεων στο Χρηματοοικονομικό τομέα.

Σε ενα τρίμηνο που χαρακτηρίστηκε από έντονες επισφάλειες σε πολιτικό και μακρο-οικονομικό επίπεδο, όπου η συνολική διαφημιστική δαπάνη συμπιέστηκε ακόμη περισσότερο, το Online Display Advertising διατήρησε τις απώλειες σε χαμηλά επίπεδα.

Διευκρινίζεται πως η συλλογή των στοιχείων από το IAB Hellas πραγματοποιείται σε ονομαστικές τιμές και δεν αντικατοπτρίζει εκπτώσεις ή άλλες συμφωνίες συνεργασίας.

Πηγή: wtmnews.gr

we are hiring
Follow us on Google+