Google: $8 δισεκατομμύρια τζίρο από smartphone και tablets και -15% CPC

Το Google ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το τρίτο τρίμηνο του 2012 με κάποια προβλήματα. Η μετοχή πήρε την κατιούσα και κάποια στιγμή η μετοχή αποσύρθηκε από το ταμπλό του χρηματιστηρίου μέχρι να διορθωθεί το λάθος.

Τα νούμερα είναι εντυπωσιακά αλλά κάτω από τις εκτιμήσεις των αναλυτών, εξαιτίας της εξαγοράς της Motorola. Με τζίρο $11.33 δισεκατομμύρια και κέρδη $2.18 δισεκατομμύρια το Google δεν στάθηκε στο ύψος των προσδοκιών των αναλυτών που περίμεναν κάτι παραπάνω, αλλά και τα κέρδη του Google ακριβώς ένα χρόνο με $2.73 δισεκατομμύρια.

Multi Screen Consumer, πολλές οθόνες μαζί

Η πτωτική τάση του Cost Per Click (CPC) συνεχίστηκε και αυτό το τρίμηνο με απώλειες 15% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο ένα χρόνο πριν και -2% σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του 2012. Το CPC δείχνει που κινείται η αγορά αλλά και πόσα χρήματα κερδίζει το Google από τις διαφημίσεις που πουλάει σε όλο τον κόσμο.

Ίσως το σημαντικότερο νούμερο από όλα ήταν τα 8 δισεκατομμύρια δολάρια τον χρόνο που πλέον τζιράρει το Google από το κομμάτι που χαρακτηρίζεται mobile. Αυτό σημαίνει διαφημίσεις σε smartphone και tablets και πωλήσεις περιεχομένου, apps κλπ από το Google Play. Όπως ήταν αναμενόμενο, το Google δεν ξεκαθάρισε τι ποσοστό από τα 8 δισεκατομμύρια δολάρια τζίρου προέρχεται από διαφήμιση και πόσα χρήματα συγκεντρώνονται από πωλήσεις Apps.

Η μόνη πληροφορία που έχουμε είναι η δήλωση ότι οι διαφημίσεις σε Smartphone και Tablets φέρνουν στο Google την μερίδα του λέοντος του τζίρου κάθε χρόνο. 8 δισεκατομμύρια είναι πολλά χρήματα και παρά την πτώση του CPC κατά -15% η άνοδος του Android θα βοηθήσει το Google να κερδίζει ακόμα περισσότερα. Για αυτό άλλωστε αδιαφορεί για τους χρήστες του Android.

Βρισκόμαστε στην χρονική στιγμή που όλο και περισσότεροι χρησιμοποιούν τουλάχιστον μία ακόμα συσκευή, smartphone ή tablet, όταν βλέπουν τηλεόραση και όχι μόνο. Με όλο και περισσότερες οθόνες στην ζωή μας, το Google θα μπορεί να πουλάει περισσότερη διαφήμιση από ποτέ και μάλιστα με μεγαλύτερη και αποτελεσματικότερη στόχευση.

Πηγή: pestaola.gr

we are hiring
Follow us on Google+