Παροχή περιεχόμενου και υπηρεσιών υψηλής ποιότητας

Η δημιουργία συναρπαστικού και χρήσιμου περιεχομένου ενδέχεται να επηρεάσει τους επισκέπτες σας περισσότερο από οποιονδήποτε άλλον παράγοντα που αναφέρθηκε στις παρούσες οδηγίες. Οι χρήστες είναι σε θέση να αναγνωρίσουν ένα ενδιαφέρον περιεχόμενο, το οποίο συνήθως προτείνουν και σε άλλους χρήστες. Αυτό πραγματοποιείται μέσω δημοσιεύσεων σε ιστολόγια, υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης, μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, φόρουμ ή με άλλα μέσα. Το ενδιαφέρον που εκφράζεται με οποιοδήποτε τρόπο για έναν ιστότοπο ενισχύει τη θέση του μεταξύ των προτιμήσεων των χρηστών αλλά και στο Google, ενώ συνήθως αντικατοπτρίζει ένα εξίσου ποιοτικό περιεχόμενο.

Προβλέψτε τις διαφορές των χρηστών στην κατανοηση του θέματος και δώστε τους μοναδικό και αποκλειστικό περιεχόμενο.

Σκεφτείτε τις λέξεις που πιθανώς να χρησιμοποιήσουν οι χρήστες κατά την αναζήτηση τμημάτων του περιεχομένου σας. Οι χρήστες που γνωρίζουν περισσότερα για το θέμα ενδέχεται να επιλέξουν διαφορετικές λέξεις-κλειδιά στα ερωτήματα αναζήτησης, σε σχέση με τους χρήστες που δεν είναι ιδιαίτερα εξοικειωμένοι με το θέμα. Για παράδειγμα, ένας ενημερωμένος καταναλωτής που του αρέσουν τα χειροποίητα σαπούνια μπορεί να χρησιμοποιήσει τον όρο [ελαιοσάπουνο], για σαπούνι από ελιά, ενώ ένας λιγότερο ενημερωμένος καταναλωτής μπορεί να υποβάλει ένα γενικότερο ερώτημα, επιλέγοντας για παράδειγμα τις λέξεις [σαπούνι από ελιά]. Η πρόβλεψη αυτών των διαφορετικών προσεγγίσεων κατά την αναζήτηση και τη δημιουργία περιεχομένου (με το σωστό συνδυασμό διαφορετικών λέξεων-κλειδιών) μπορεί να εξασφαλίσει εξαιρετικά αποτελέσματα. Το Google AdWords παρέχει ένα χρήσιμο Εργαλείο λέξεων-κλειδιών που σάς βοηθά να επινοήσετε νέες παραλλαγές για λέξεις-κλειδιά και ταυτόχρονα παρουσιάζει κατά προσέγγιση τον όγκο αναζήτησης για κάθε λέξη-κλειδί. Επίσης, τα Εργαλεία για Webmasters Google σας ενημερώνουν σχετικά με τα αποτελεσματικότερα ερωτήματα αναζήτησης τα οποία υπέβαλαν οι χρήστες για να βρουν τον ιστότοπό σας καθώς και τα ερωτήματα που προώθησαν το μεγαλύτερο αριθμό χρηστών στον ιστότοπό σας.

Προσπαθήστε να ανακαλύψετε μια νέα, χρήσιμη υπηρεσία που δεν παρέχει κανένας άλλος ιστότοπος. Μπορείτε επίσης να γράψετε ένα πρωτότυπο ερευνητικό άρθρο, να καταχωρίσετε μια συναρπαστική, πρόσφατη είδηση ή να αξιοποιήσετε τις γνώσεις που σας προσφέρει η δική σας βάση χρηστών. Άλλοι ιστότοποι μπορεί να μην διαθέτουν τους πόρους ή την τεχνογνωσία για να χρησιμοποιήσουν και να εκμεταλλευτούν τις παραπάνω μεθόδους.

quality

(1) Ένας συντάκτης ιστολογίου ανακαλύπτει ένα τμήμα του περιεχομένου σας το οποίο του αρέσει και, στη συνέχεια, αναφέρεται σε αυτό μέσω μιας δημοσίευσης στο ιστολόγιο

quality2

(2) To Google Adwords Keyword Tools μπορεί να σας βοηθήσει να βρείτε τις λέξεις κλειδιά στον ιστότοπο σας και τον όγκο αυτών των λέξεων.

Σωστές πρακτικές

Δημιουργήστε εύκολα στην ανάγνωση κείμενα

Οι χρήστες προτιμούν συνήθως κείμενα που ρέουν, με σωστή σύνταξη.

Αποφύγετε :

  • τη χρήση κακογραμμένων κειμένων με πολλά ορθογραφικά και γραμματικά λάθη
  • την ενσωμάτωση εικόνων στο σώμα του κειμένου (με αυτόν τον τρόπο δυσκολεύετε την αντιγραφή και επικόλληση του κειμένου σας από τους χρήστες, αλλά και την ανάγνωσή του από τις μηχανές αναζήτησης)

Οργανώστε σωστά το θέμα σας

Οργανώνοντας σωστά το περιεχόμενό σας, οι χρήστες μπορούν να αναγνωρίζουν εύκολα την αρχή και το τέλος ενός συγκεκριμένου θέματος. Χωρίζοντας σε διαφορετικά θεματικά τμήματα ή λογικά μέρη το περιεχόμενό σας, οι χρήστες εντοπίζουν πιο γρήγορα το περιεχόμενο που τους ενδιαφέρει.

Αποφύγετε :

  • την εισαγωγή μακροσκελούς κειμένου που αναφέρεται σε διαφορετικά θέματα στην ίδια σελίδα και μάλιστα χωρίς τη χρήση παραγράφων, επικεφαλίδων ή οποιασδήποτε άλλης διάταξης διαχωρισμού του κειμένου

Δημιουργήστε πρωτότυπο, μοναδικό περιεχόμενο

Η ανανέωση του περιεχομένου σας δεν εξασφαλίζει μόνο την επιστροφή των παλαιών επισκεπτών στον ιστότοπό σας, αλλά ταυτόχρονα συμβάλλει στην προσέλκυση ακόμη περισσότερων νέων επισκεπτών.

Αποφύγετε :

  • την επαναδιατύπωση (ή αντιγραφή) του υπάρχοντος περιεχομένου, το οποίο δεν προσφέρει νέες πληροφορίες στους χρήστες
  • τη δημιουργία διπλότυπων ή σχεδόν διπλότυπων εκδόσεων του περιεχομένου στις διαφορετικές σελίδες του ιστοτόπου σας (μάθετε περισσότερες πληροφορίες για το διπλότυπο περιεχόμενο)

Δημιουργήστε περιεχόμενο που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των χρηστών, όχι των μηχανών αναζήτησης

Για καλύτερα αποτελέσματα, σχεδιάστε τον ιστότοπό σας σύμφωνα με τις ανάγκες των επισκεπτών σας, εξασφαλίζοντας την εύκολη πρόσβαση σε αυτόν από τις μηχανές αναζήτησης.

Αποφύγετε :

  • την εισαγωγή πολλών περιττών λέξεων-κλειδιών που είναι χρήσιμες για τις μηχανές αναζήτησης αλλά ιδιαίτερα ενοχλητικές ή ανούσιες για τους χρήστες
  • τη χρήση πλαισίων κειμένου, όπως "συχνά ορθογραφικά λάθη κατά την αναζήτηση αυτής της σελίδας", που δεν προσφέρουν χρήσιμες πληροφορίες στους χρήστες
  • την εσκεμμένη απόκρυψη κειμένου από τους χρήστες, το οποίο ωστόσο εμφανίζεται στις μηχανές αναζήτησης
we are hiring
Follow us on Google+