Επτά Κρίσιμα Στοιχεία για την Αποτελεσματική Παρουσία στο Internet

Για να είναι ένα website αποτελεσματικό δεν αρκεί μόνο να έχει εντυπωσιακά γραφικά. Στην πραγματικότητα υπάρχουν επτά κρίσιμα στοιχεία που κάθε website χρειάζεται να έχει για να μεγιστοποιήσει την αποτελεσματικότητα του.

1. Ισορροπημένη Εμφάνιση

Φυσικά το website σας πρέπει να έχει μια καθαρή, ελκυστική εμφάνιση. Το internet είναι κυρίως ένα οπτικό μέσο και ένα άσχημο website είναι συχνά μια σίγουρη συνταγή αποτυχίας. Όμως, τα γραφικά του website σας δεν πρέπει να αποσπoύν την προσοχή του επισκέπτη από το μήνυμα που θέλετε να περάσετε. Εάν το website σας είναι ένα online παιχνίδι ή έχει σχέση με την προώθηση κινηματογραφικών ταινιών, είναι αναμενόμενο να υπάρχουν εντυπωσιακά γραφικά. Αν εμπορεύεστε, όμως, ένα πιο παραδοσιακό προϊόν ή υπηρεσία, τότε μάλλον είναι καλύτερα να αποφύγετε τις υπερβολές στην εμφάνιση του website.

2. Εφαρμογή του κανόνα των 60 δευτερολέπτων

Είναι ασφαλές να υποθέτει κανείς ότι ο μέσος επισκέπτης στο διαδίκτυο δίνει σε κάθε website το πολύ 60 δευτερόλεπτα από το χρόνο του. Συνεπώς, θα πρέπει να βρείτε τρόπους ώστε να του κερδίσετε αμέσως το ενδιαφέρον του για να τον κρατήσετε περισσότερο στο site σας.

Η σημαντικότερη περιοχή της σελίδας είναι το κομμάτι της που χωράει στην οθόνη, χωρίς να χρειάζεται να γίνει κύλιση της. Με το περιεχόμενο αυτής της περιοχής θα πρέπει να εγκλωβίσετε τον επισκέπτη! Χρησιμοποιήστε αυτήν την περιοχή για να περάσετε το σημαντικότερο μήνυμά σας, με όμορφα γραφικά ή εντυπωσιακούς τίτλους.

3. Εύκολη πλοήγηση

Δώστε στο επισκέπτη του website σας εύκολες και σαφείς επιλογές πλοήγησης για να μην μπερδεύεται και να μην φύγει απογοητευμένος από το website. Σε κανέναν δεν αρέσει να βρίσκεται σε ένα website, όπου δεν έχει ιδέα για το πώς να επιστρέψει στη σελίδα από την οποία είχε έρθει ή που θα βρει το κεντρικό μενού του website.

Μπορείτε να πάτε την ιδέα ένα βήμα παραπέρα: μπορείτε να προσπαθήστε να κατευθύνετε τον επισκέπτη σε αυτό που πραγματικά θέλετε να δει. Ένα κουμπί «κάντε κλικ εδώ» που αναβοσβήνει στο κεντρικό σας μενού ή κάτι ανάλογο, το οποίο πηγαίνει τον επισκέπτη εκεί που θέλετε εσείς.

4. Ποιοτικό περιεχόμενο

Ένα ισχυρό, πληροφοριακό και ξεκάθαρο μήνυμα είναι αυτό που ψάχνουν τόσο οι επισκέπτες του site σας, οι οποίοι ξεφυλλίζουν τις σελίδες σας, χαζεύοντας τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, όσο και οι σημαντικότερες μηχανές αναζήτησης, οι οποίες θα το χρησιμοποιήσουν για να ταξινομήσουν το website σας στα αποτελέσματα των αναζητήσεων τους.

Θυμηθείτε ότι είναι καλύτερο να παρουσιάζετε την επιχείρηση σας με ένα προσωπικό τρόπο. Οι περισσότεροι άνθρωποι θέλουν να συνεργαστούν με άλλους ανθρώπους και όχι με κάποια ανώνυμη οντότητα.

5. Λειτουργήστε προληπτικά

Το website σας θα πρέπει να απαντάει στα πιο συχνά ερωτήματα που υπάρχουν γύρω από το προϊόν σας και να μπορεί να υπερνικήσει τις πιο συνηθισμένες αντιρρήσεις των ενδεχόμενων πελατών σας. Όταν αυτό γίνει σωστά, τότε θα είστε σε θέση όχι μόνο να κρατήσετε μακριά τους ενδεχομένως προβληματικούς πελάτες αλλά και να προσελκύσετε μόνο τους καλούς για την επιχείρηση σας πελάτες.

Αλλά ακόμα κι αν η επιχείρησή σας είναι στο χώρο των υπηρεσιών, με τον ίδιο τρόπο θα πρέπει να σκεφθείτε. Με την παροχή αναλυτικών πληροφοριών για τις υπηρεσίες σας αλλά και μιας ξεχωριστής σελίδας με συχνές ερωτήσεις (FAQ) στο website σας, μπορείτε να αρχίσετε τη διαδικασία προ-πώλησης και να αυξήσετε τις πιθανότητες ολοκλήρωσης μιας πώλησης, προτού καν πραγματοποιηθεί ένα προσωπικό ραντεβού με τον πελάτη ή μια τηλεφωνική συνομιλία μαζί του.

6. Δημιουργήστε σχέσεις με τους επισκέπτες σας

Από έρευνες που έχουν γίνει, έχει διαπιστωθεί ότι ο μέσος χρήστης του internet πρέπει να δει μια προσφορά σε ένα site τουλάχιστον 7 φορές μέχρι να καταλήξει στην παραγγελία. Εάν αφήσετε τον επισκέπτη να φύγει από το website σας χωρίς να έχετε συλλέξει στοιχεία επικοινωνίας μαζί του ώστε να τον φέρετε ξανά σε επαφή με τις προσφορές σας, θα πρέπει να ξέρετε ότι τον έχετε χάσει από πελάτη. Ο ανταγωνισμός είναι πολύ έντονος και θα βρει σίγουρα αυτό που ψάχνει κάπου αλλού.

Μερικά παραδείγματα για να μπορέσετε να κρατήσετε συχνή επαφή με τον επισκέπτη του website σας είναι να προσφέρετε ένα μηνιαίο ενημερωτικό δελτίο (newsletter) ή να δίνεται εκπτώσεις στα εγγεγραμμένα μέλη σας.

Στην πραγματικότητα, υπάρχουν πολλοί τρόποι για να αποκτήσετε τα στοιχεία επικοινωνίας των επισκεπτών σας με έναν ηθικό και αμοιβαία ευεργετικό τρόπο. Το κλειδί είναι να προσφερθεί κάποια πραγματική αξία σε αντάλλαγμα για να γίνει συνδρομητής.

7. Καλή σειρά κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης

Είναι πολύ δύσκολο να ωφεληθεί η επιχείρηση σας από ένα website, το οποίο οι πιθανοί πελάτες σας δεν μπορούν να το βρουν. Χρειάζεται προώθηση για να μεγαλώσει η επισκεψιμότητα του website σας και αυτό πρέπει να αντιμετωπισθεί ως μια συνεχής διαδικασία.

Ενώ η προώθηση ενός website είναι πολύ σημαντική για τις πωλήσεις των επιχειρήσεων, πολλοί ιδιοκτήτες website πέφτουν στην παγίδα του να νομίζουν ότι, εφόσον έχουν ένα website, αυτόματα θα τους βρίσκουν και όλοι οι χρήστες του διαδικτύου. Τεράστιο λάθος!

Η προώθηση ενός website πρέπει να γίνεται σωστά και με στρατηγική. Τα άρθρα, οι σύνδεσμοι (links), οι αγγελίες, οι online διαφημίσεις, οι στρατηγικές μάρκετινγκ κλπ είναι όλα παραδείγματα αποτελεσματικών στρατηγικών προώθησης για το website σας.

Δέσμευση για υποστήριξη

Θα είμαστε συνεχώς δίπλα σας!


Ένα site σήμερα δεν είναι μια απλή "κατασκευή ιστοσελίδων". Είναι η παρουσία σας στον χώρο του internet, η οποία σε πολλές περιπτώσεις ίσως να είναι σημαντικότερη και από την φυσική της παρουσία.

we are hiring
Follow us on Google+