Πως να έχετε ποιοτικό περιεχόμενο

Η βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης (Search Engine Optimization – SEO) είναι πολύ σημαντική για τα sites. Άλλωστε, ποιο το νόημα να φτιάξει κανείς ένα site αν δεν έχει επισκέπτες;

Θα έχετε διαβάσει ή ακούσει διάφορες τεχνικές σχετικά με το πώς μπορεί κανείς να κάνει το site του να εμφανίζεται ψηλά στις σελίδες των αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης. Η αλήθεια είναι, όπως, απλούστερη. Το πλούσιο και ποιοτικό περιεχόμενο ήταν και εξακολουθεί να είναι ο βασικότερος τρόπος επιτυχίας.

Μια ερώτηση που ακούμε πολύ συχνά από τους πελάτες μας όταν τους τονίζουμε την ανάγκη για πλούσιο και ποιοτικό περιεχόμενο είναι: «εντάξει, συμφωνώ, αλλά τι περιεχόμενο να βάλω;». Και σε αυτή την ερώτηση, η απάντηση είναι εξίσου απλή:

  • Περιγραφή της εταιρείας, των προϊόντων και των υπηρεσιών της
  • Εταιρικά νέα
  • Δημοσιεύσεις σχετικά με την εταιρεία σας
  • Περιγραφές προϊόντων
  • Σχόλια προϊόντων από χρήστες (user reviews)
  • Οδηγίες χρήσης
  • Σύντομες οδηγίες (how-to)
  • Σεμινάρια / εκπαιδευτικό υλικό
  • Forum για συζητήσεις
  • Συχνές Ερωτήσεις (FAQs)
  • Εταιρικό Blog

κ.ο.κ.

Αν κοιτάξετε την παραπάνω λίστα προσεκτικότερα θα διαπιστώσετε ότι περιέχει δύο κατηγορίες περιεχομένου: το περιεχόμενο που παράγετε εσείς και το περιεχόμενο που παράγουν οι επισκέπτες του site σας. Για παράδειγμα, η περιγραφή της εταιρείας σας γίνεται από εσάς (και δεν θέλετε κάποιος άλλος να περιγράφει την φιλοσοφία της εταιρείας σας!) αλλά τα σχόλια των προϊόντων ή οι συζητήσεις είναι περιεχόμενο που παράγεται από τους επισκέπτες σας.

Όσον αφορά το περιεχόμενο που παράγεται από εσάς, ο κανόνας είναι απλός. Πρέπει να είναι μοναδικό (μην αρχίσετε να αντιγράφετε από άλλα sites – δεν έχει αποτέλεσμα) και να ενημερώνεται συχνά.

Το δύσκολο φαίνεται να είναι πως θα καταφέρετε τους επισκέπτες σας να προσθέτουν περιεχόμενο στο site σας. Και εδώ, όμως, η απάντηση είναι σχετικά απλή: θα πρέπει να βρείτε τρόπους να τους ενθαρρύνετε! Για παράδειγμα, μπορείτε να «απαιτήσετε» να συμπληρώνουν ένα σχόλια για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας αφού τις προμηθευτούν. Ταυτόχρονα, όμως, για να μπορείτε να «απαιτήσετε» θα πρέπει και να τους ανταμείβετε: δώστε κάποια credits σε όσους το κάνουν (π.χ. έκπτωση σε επόμενες αγορές;) Ή κάντε έναν διαγωνισμό για τις καλύτερες σύντομες οδηγίες (π.χ. πως μπορεί κανείς να κάνει … με το προϊόν …) και δώστε δώρα στους καλύτερους.

Αντίστοιχοι τρόποι ενθάρρυνσης των επισκεπτών μπορούν να βρεθούν δεκάδες. Αρκεί να αποφασίσετε ότι το όποιο κόστος έχουν αυτοί οι τρόποι είναι μικρότερο από το συνολικό κέρδος που θα έχετε!

Φυσικά, για να μπορέσετε να υλοποιήσετε τα παραπάνω, χρειάζεσθε ένα δυναμικό site, δηλαδή ένα site που θα χρησιμοποιεί μια πλατφόρμα Content Management System (CMS). Αν έχετε ακόμα στατικό site, μήπως έχει έρθει η στιγμή για να εξετάσετε την αναβάθμιση του;

Δέσμευση για υποστήριξη

Θα είμαστε συνεχώς δίπλα σας!


Ένα site σήμερα δεν είναι μια απλή "κατασκευή ιστοσελίδων". Είναι η παρουσία σας στον χώρο του internet, η οποία σε πολλές περιπτώσεις ίσως να είναι σημαντικότερη και από την φυσική της παρουσία.

we are hiring
Follow us on Google+