Ώρα σταθεροποίησης για την online διαφήμιση

Έπειτα από δύο διαδοχικά τρίμηνα απωλειών, φαίνεται ότι τα online διαφημιστικά έσοδα σταθεροποιούνται στο τρίτο τρίμηνο του 2009. Συνδυαστικά, τα έσοδα των Google, Υahoo, Microsoft και AOL αυξήθηκαν κατά 1,2% και ανήλθαν στα 8 δισεκατομμύρια.

Αρκετοί υποστηρίζουν ότι η διαφημιστική βιομηχανία στο Διαδίκτυο εμφανίζει σημάδια σταθεροποίησης που προκύπτει κυρίως από τις επιδόσεις των «μεγάλων». Παρατηρώντας κανείς την κερδοφορία τους μπορεί να βγάλει σημαντικά συμπεράσματα για την «υγεία» της online διαφήμισης.

Για παράδειγμα η Google, ήταν η μόνη από τους «4» που σημείωσε αύξηση εσόδων κατά 400 εκατομμύρια δολάρια συγκριτικά με το τρίμηνο του προηγούμενου έτους. Την ίδια στιγμή, οι υπόλοιποι «τρεις» έβλεπαν τα έσοδα τους διαδοχικά –και συνολικά στο έτος– να πέφτουν διότι η Google στηρίζει τη διαφημιστική της ανάκαμψη κυρίως στις διαφημίσεις αναζητήσεων και όχι τόσο στα διαφημιστικά banners.

Σημειώνεται ότι τα νούμερα αντιπροσωπεύουν τα παγκόσμια έσοδα από τη διαφήμιση και περιλαμβάνουν έσοδα που δίνονται σε συνεργάτες μέσα από την Αdsense και το σχετικό δίκτυο της Yahoo. Έσοδα από τις άδειες που δίνει η Google για εφαρμογές δεν έχουν περιληφθεί.

Πηγή: www.kathimerini.gr

Δέσμευση για υποστήριξη

Θα είμαστε συνεχώς δίπλα σας!


Ένα site σήμερα δεν είναι μια απλή "κατασκευή ιστοσελίδων". Είναι η παρουσία σας στον χώρο του internet, η οποία σε πολλές περιπτώσεις ίσως να είναι σημαντικότερη και από την φυσική της παρουσία.

we are hiring
Follow us on Google+