Η Microsoft παροτρύνει τις επιχειρήσεις να στήσουν το δικό τους Facebook

Την αντίληψη ότι η πρόσβαση σε site κοινωνικής δικτύωσης στις επιχειρήσεις εγείρει θέμα ασφάλειας και μειώνει την παραγωγικότητα των υπαλλήλων επιχειρεί να ανατρέψει η Microsoft, παραθέτοντας τα αποτελέσματα έρευνας με τη συμμετοχή 4.787 εργαζομένων από όλη την Ευρώπη.

Σύμφωνα με αυτήν, πάνω από το 37% των εργαζομένων αισθάνεται ότι η συνεργασία μεταξύ του προσωπικού δεν είναι επαρκής και ότι τα εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης θα ευνοούσαν την ομαδική εργασία.

Η έρευνα έγινε από την εταιρεία Ipsos για λογαριασμό της Microsoft. Σύμφωνα με αυτήν, σχεδόν δύο στους πέντε εργαζόμενους στην Ευρώπη δηλώνουν ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συμβάλουν στην αύξηση της παραγωγικότητάς τους.

  • Το 27% αισθάνεται ότι η επιχείρηση στην οποία απασχολείται δεν εκτιμά την αξία των εργαλείων αυτών, και πολλές φορές τίθεται απαγόρευση στην χρήση τους.


Η έρευνα καταγράφει επίσης πως τα 2/3 των Ευρωπαίων εργαζομένων χρησιμοποιούν εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης στην εργασία τους για ευκολότερη επικοινωνία με συναδέλφους, ενώ το 18% δηλώνει ότι θα δαπανούσε τα προσωπικά του λεφτά σε εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης προκειμένου να βοηθήσει στην αποτελεσματικότητα της εργασίας του.

Η πρόταση της Microsoft

Η Microsoft δηλώνει πως οραματίζεται την επιχειρηματική κοινωνική δικτύωση ως ένα μέσο σύνδεσης όλων των εργαλείων συνεργασίας εντός μιας επιχείρησης και όχι ως ένα ξεχωριστό website ή μία ξεχωριστή εφαρμογή που θα αποτελεί μία επιπλέον δραστηριότητα για τους εργαζόμενους.

  • Οι εταιρείες ωφελούνται με τη χρήση εργαλείων κοινωνικής δικτύωσης, υποστηρίζει η Microsoft.

Στα εργαλεία που παρέχει η Microsoft συγκαταλέγονται το Yammer, αλλά και οι δυνατότητες κοινωνικής δικτύωσης που είναι ενσωματωμένες στο Office 365, το Lync και το Microsoft Dynamics CRM. Με αυτά, εξυπηρετούνται οι ανάγκες για συνεργασία, κοινή χρήση αρχείων και πληροφοριών, καθώς και η επικοινωνία εντός και εκτός των οργανισμών.

  • Τα πλεονεκτήματα αφορούν στην αύξηση της ομαδικότητας, στη δέσμευση των εργαζομένων απέναντι στην επιχείρηση, στην επικοινωνία εντός του οργανισμού και στην ευελιξία που απαιτείται για άμεση και γρήγορη ανταπόκριση στις αλλαγές και στις απαιτήσεις του οργανισμού.

Αν και επισημαίνεται ότι απαιτείται «σωστή χρήση», η επιχειρηματική κοινωνική δικτύωση μπορεί να φέρει σημαντικά οφέλη στις επιχειρήσεις, βελτιστοποιώντας την επικοινωνία των εργαζομένων, την ανταλλαγή πληροφοριών, τη συνεργασία μεταξύ των ομάδων ανά διαφορετικές γεωγραφικές τοποθεσίες, αλλά και εκμηδενίζοντας την απόσταση μεταξύ του οργανισμού και των πελατών, καθώς και των προμηθευτών.

«Όπως το email διευκόλυνε τους ρυθμούς εργασίας στη δεκαετία του ΄90, η επιχειρηματική κοινωνική δικτύωση θα αποτελέσει τον κινητήριο μοχλό για περισσότερη ευελιξία και περισσότερες αλλαγές τον 21ο αιώνα», δήλωσε ο Kurt DelBene, πρόεδρος του Microsoft Office Division. «Παρακολουθώντας τον τρόπο με τον οποίο η συνεργασία και η επικοινωνία συνεχώς εξελίσσονται, πιστεύουμε ότι τα εργαλεία που χρησιμοποιεί ο κόσμος σήμερα – email, instant messaging, τηλεδιάσκεψη και κοινωνική δικτύωση – θα ενωθούν, αποτελώντας μέρος εφαρμογών με τρόπο που θα αυξήσει τη συνεργασία και θα μεταμορφώσει τον τρόπο που οι άνθρωποι εργάζονται».

Για αποτελεσματικότερη συνεργασία εκτός ορίων του οργανισμού, το Yammer ανακοίνωσε τον Φεβρουάριο του 2013 τη διαθεσιμότητα του νέου «Μεταφραστή Μηνυμάτων», ο οποίος θα επιτρέπει στους χρήστες να μεταφράζουν στη μητρική τους γλώσσα άμεσα τις συνομιλίες τους στο Yammer, καταργώντας το εμπόδιο της διαφορετικής γλώσσας  στη συνεργασία. Ο «Μεταφραστής Μηνυμάτων» είναι διαθέσιμος στους πελάτες της έκδοσης του Yammer για επιχειρήσεις χωρίς επιπλέον κόστος και μπορεί να ενεργοποιηθεί από τους διαχειριστές του συστήματος.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την έρευνα της Microsoft είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα http://www.microsoft.com/news/presskits/enterprisesocial. Η Microsoft επίσης προσκαλεί το κοινό να συμμετέχει στη συζήτηση για την επιχειρηματική κοινωνική δικτύωση που λαμβάνει μέρος στο Twitter.  Στο The Worldwide Water Cooler οι συμμετέχοντες απαντούν σε ερωτήσεις και μοιράζονται σκέψεις μέσω του Twitter απευθείας από το site.

Σχετικά με την έρευνα

Τα παραπάνω αποτελούν μέρος των ευρημάτων της έρευνας που πραγματοποίησε η Ipsos σε information workers (εργαζόμενοι σε εταιρία με τουλάχιστον 100 εργαζόμενους που χρησιμοποιούν PC, laptop, tablet ή smartphone για πάνω από το 75% του χρόνου εργασίας τους), που πραγματοποιήθηκε μεταξύ 25 Μαρτίου και 24 Απριλίου 2013. Συνολικά πραγματοποιήθηκαν 9.908 συνεντεύξεις σε 32 χώρες.

Πηγή: tech.in.gr

Δέσμευση για υποστήριξη

Θα είμαστε συνεχώς δίπλα σας!


Ένα site σήμερα δεν είναι μια απλή "κατασκευή ιστοσελίδων". Είναι η παρουσία σας στον χώρο του internet, η οποία σε πολλές περιπτώσεις ίσως να είναι σημαντικότερη και από την φυσική της παρουσία.

we are hiring
Follow us on Google+