Σύγκρουση Google και Apple για την συνδρομητική τηλεόραση

Άνοιξε ακόμα ένα νέο μέτωπο στον πόλεμο μεταξύ των κολοσσών Google και Apple. Αυτό που κυνηγούν οι δυο εταιρείες είναι η εκμετάλλευση των υπηρεσιών συνδρομητικής τηλεόρασης.

Πολύ πρόσφατα, η Google λανσάρισε το Chromecast, μια πολύ φθηνή και εύχρηστη συσκευή που έρχεται να ανταγωνιστεί το Apple AirPlay. Για να δούμε όμως, είναι πράγματι το Google Chromecast απειλή για την Apple και το Apple AirPlay;
Το Chromecast της Google ήρθε για να ταράξει τα νερά του κόσμου της Apple και θεωρείται η «οικονομική» απάντηση της Google στη μέχρι τώρα κυριαρχία του Apple AirPlay. Το κύριο χαρακτηριστικό του Google Chromecast είναι η καθαρή απλότητα! Η αναζήτηση και η εύρεση video περιεχομένου γίνεται από φορητή συσκευή ή laptop και το video ή η ταινία που επέλεξε ο χρήστης προωθείται αυτόματα στο Google Chromecast για να γίνει προβολή του στην τηλεόραση.
Και με το AirPlay τι γίνεται; Με πωλήσεις AppleTVs που αγγίζουν τα 12 εκατομμύρια δολάρια και το 56% της παγκόσμιας αγοράς, το AirPlay θεωρείται μακράν η δημοφιλέστερη συσκευή για video-streaming. Πώς όμως θα κυριαρχήσει στην αγορά, όταν το Apple AirPlay είναι συμβατό μόνο με Apple συσκευές και έχει ένα «γηρασμένο» πρωτόκολλο, το οποίο δεν επιτρέπει την εμφάνιση εξειδικευμένων και νεότερων features στις οθόνες; Το μόνο σίγουρο είναι ότι η απάντηση της Apple, όταν έρθει, θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον.
Το ποιος θα κερδίσει τη μάχη δεν είναι ακόμα ξεκάθαρο…για την ώρα. Οι αλλαγές που συμβαίνουν στις Η.Π.Α στο χώρο της τηλεόρασης είναι κατακλυσμικές και η στιγμή που θα έρθουν και στη χώρα μας δεν θα αργήσει και τότε, με βεβαιότητα θα μπορούμε να μιλάμε για νέα δεδομένα στην τηλεόραση.

 

 

Δέσμευση για υποστήριξη

Θα είμαστε συνεχώς δίπλα σας!


Ένα site σήμερα δεν είναι μια απλή "κατασκευή ιστοσελίδων". Είναι η παρουσία σας στον χώρο του internet, η οποία σε πολλές περιπτώσεις ίσως να είναι σημαντικότερη και από την φυσική της παρουσία.

we are hiring
Follow us on Google+