Facebook και Επιχειρήσεις

Τα κοινωνικά δίκτυα είναι ωφέλιμα για τις επιχειρήσεις και για τους στόχους τους οποίους εκείνες θέτουν; Αρχικά ας το δούμε  λίγο διαφορετικά.Θα μπορούσε κάποιος να πει πως το Facebook είναι μία τεράστια «πλατεία».

Όπως τα παλαιότερα χρόνια όπου η κάθε πλατεία ήταν ο πυρήνας του εμπορίου και των συγκεντρώσεων, έτσι και στο Facebook συμβαίνουν καθημερινές και συνεχόμενες ενέργειες, όπως ανταλλαγή πληροφοριών και απόψεων, οργάνωση εκδηλώσεων, δημιουργία ανθρώπινων ομάδων, ψυχαγωγία κλπ. Αυτό αποδεικνύει σαφέστατα πως οι πελάτες σας (τωρινοί & μελλοντικοί) βρίσκονται μπροστά στα μάτια σας, παρουσιάζοντας μάλιστα απλόχερα σε εσάς τις προτιμήσεις και τις συνήθειες τους!

Ποιος λοιπόν δεν θα ήθελε να εμφανίζεται μπροστά σε ένα τόσο μεγάλο αριθμό συγκεκριμένου κοινού; Το μόνο που μένει να αναρωτηθείτε είναι αν το Facebook αποτελεί τον ιδανικότερο χώρο της εποχής μας για να το κάνετε.  Η απάντηση είναι απλή.

Έχετε παρατηρήσει πως όλες οι μεγάλες εταιρείες προβάλλουν στα διαφημιστικά τους περισσότερο το Facebook Page που έχουν κατασκευάσει και λιγότερο το ίδιο τους το site;! Θεωρεί κανείς ότι αυτό είναι απλά τυχαίο;

Ας δούμε κάποια ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία που αφορούν το Facebook.
Αποτελεί την μεγαλύτερη διαδικτυακή πλατφόρμα της εποχής μας, με ενεργά μέλη που αγγίζουν το 1,15 δις. παγκοσμίως (επίσημα στοιχεία του Facebook, με τους ψεύτικους λογαριασμούς για πλαστοπροσωπία, bots κλπ να υπολογίζονται στα 83 εκατ.) εκ των οποίων τα 699 εκατ. το χρησιμοποιούν καθημερινά, όντας η πρώτη σελίδα που επισκέπτεται ο χρήστης στον υπολογιστή του. Αξίζει να σημειωθεί πως είναι μεταφρασμένο σε 70 γλώσσες!

Ένας μέσος χρήστης συνδέεται για περίπου 20 λεπτά την ημέρα, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα να χρησιμοποιεί κάποιος το Facebook από το κινητό του τηλέφωνο, με τους συνδεδεμένους χρήστες κινητού να φθάνουν τα 819 εκατ! Οι διαφημιζόμενοι στο Facebook έχουν ήδη φτάσει το 1 εκατ, ενώ τα διαφημιστικά posts τα 2,5 εκατ. Επίσης, ο αριθμός των Pages αγγίζει τα 50 εκατ. ενώ ο κάθε χρήστης κάνει like σε περίπου 40 από αυτές.
Συμπεράσματα πολλά, το σίγουρο όμως είναι πως μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Facebook προς όφελος της δικής σας επιχείρησης, αλλά και φυσικά προς όφελος του Site σας.

Μην ξεχνάμε πως ο πυρήνας μιας επιχείρησης στο Internet είναι το site της και πως η κάθε ενέργεια θα πρέπει να οδηγεί τον επισκέπτη σε αυτό με σκοπό την συνεργασία / πώληση / ενημέρωση κ.ο.κ.

 Πως ωφελείται ένα site από το Facebook Page;

  • Αυξάνεται η επισκεψιμότητα (νέες επισκέψεις) στο site σας με τα clicks που κερδίζετε προς αυτό.
  • Το Facebook προωθεί τα sites. Τα links που κερδίζει το site από το Facebook καταχωρούνται από την Google και αυξάνουν το Page Ranking σας.
  • Μπορείτε να τρέξετε διαγωνισμούς, να υλοποιήσετε φρέσκες ιδέες και εφαρμογές, ώστε να καταφέρετε να γίνετε αρεστοί, οδηγώντας το κοινό σας σε συγκεκριμένες σελίδες του site σας στοχευμένα.
  • Μπορείτε να αυτοματοποιήσετε και να συνδέσετε το site σας με το Facebook Page σας ώστε να υπάρχει φρέσκο κοινό περιεχόμενο (πχ νέα, προσφορές κλπ)
  • Το περιεχόμενο που δημοσιεύετε στη Facebook page σας είναι προσβάσιμο σε πιθανή αναζήτηση από οποιονδήποτε, ακόμα και σε μη χρήστες του Facebook.
  • Σας φέρνει σε μια πρώτη επικοινωνία με τους υποψήφιους πελάτες σας και στη συνέχεια τους κατευθύνετε εσείς στο site σας.
  • Διαφημίζετε το site σας σε πολύ συγκεκριμένο κοινό με σκοπό την αύξηση των πελατών / επισκεπτών στο site σας.

Χρησιμοποιήστε το Facebook και τα κοινωνικά δίκτυα γιατί πολύ απλά μπορείτε να εντοπίσετε πελάτες και να τους κερδίσετε μέσα από την δική σας παρουσία.
Επικοινωνήστε μαζί τους, προσφέρετε τους το καλύτερο της επιχείρησης σας, οδηγήστε τους στο Site σας και να είστε σίγουροι ότι θα κερδίσετε από αυτό.
Αρκεί να μείνετε ενεργοί και να σκέφτεστε Social!!

 



 

Δέσμευση για υποστήριξη

Θα είμαστε συνεχώς δίπλα σας!


Ένα site σήμερα δεν είναι μια απλή "κατασκευή ιστοσελίδων". Είναι η παρουσία σας στον χώρο του internet, η οποία σε πολλές περιπτώσεις ίσως να είναι σημαντικότερη και από την φυσική της παρουσία.

we are hiring
Follow us on Google+