Γιατί οι επιχειρήσεις πρέπει να μετρούν τους επισκέπτες βάσει της πηγής προέλευσης;

Όσο οι επιχειρήσεις επενδύουν χρήματα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σε πληρωτέες διαφημίσεις σε διάφορες πλατφόρμες (π.χ. Google, Facebook), τόσο σημαντικότερο γίνεται το να γνωρίζει κανείς την πηγή προέλευσης των επισκεπτών, οι οποίοι μπορεί να έρχονται από παραπομπή (π.χ. μέσω κοινωνικών δικτύων), είτε μέσω αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης είτε να μεταβαίνουν απευθείας στο site.

As ρίξουμε όμως μια ματιά στα βασικά: με την σωστή παραμετροποίηση, μια εφαρμογή όπως το Google Analytics μας δίνει στοιχεία για την πηγή προέλευσης συμπεριλαμβάνοντας τα social media, τις μηχανές αναζήτησης ή άλλες παραπομπές, οι οποίες δημιουργούν κίνηση στο site σας (traffic). Αυτό θα πρέπει να μας οδηγήσει σε σημαντικές αποφάσεις: είτε να επιλέξουμε να βελτιστοποιήσουμε την παρουσία σας σε ένα κοινωνικό δίκτυο, εάν το κανάλι αυτό σας φέρνει έναν ικανοποιητικό αριθμό επισκεπτών, είτε να επιλέξουμε τις πληρωτέες διαφημίσεις σε ένα άλλο κανάλι, εάν ο αριθμός των επισκεπτών που προέρχονται από αυτό είναι ικανοποιητικός.

Η μέτρηση της αποτελεσματικότητας θα μας δώσει νέες δυνατότητες, όπως το να συγκρίνουμε  τη μετατροπή χρήστη ανά κανάλι με την επένδυση που κάναμε στο συγκεκριμένο κανάλι και να μετρήσουμε την απόδοσή της. Σήμερα με τόσες διαθέσιμες επιλογές marketing, η ανάγκη για περαιτέρω μελέτη και αξιοποίηση των εργαλείων μέτρησης για κάθε κανάλι ξεχωριστά είναι περισσότερο έντονη. Ένας προϋπολογισμός marketing, ο οποίος αφήνει περιθώριο για «πειραματισμούς» βοηθά σημαντικά στη επιλογή του καναλιού που αποδίδει τα καλύτερα αποτελέσματα.

 

Δέσμευση για υποστήριξη

Θα είμαστε συνεχώς δίπλα σας!


Ένα site σήμερα δεν είναι μια απλή "κατασκευή ιστοσελίδων". Είναι η παρουσία σας στον χώρο του internet, η οποία σε πολλές περιπτώσεις ίσως να είναι σημαντικότερη και από την φυσική της παρουσία.

we are hiring
Follow us on Google+