Έρχεται η διαφήμιση και μέσα στο Google+;

Η αλήθεια είναι πως μάλλον ναι! Όπως ανακοινώθηκε μέσω ενός google+ post, η Google ξεκίνησε να δοκιμάζει μια νέα δυνατότητα διαφήμισης στο Google+. Οι πρώτες εταιρείες που έσπευσαν να επωφεληθούν είναι οι Toyota, Ritz crackers & Cadbury UΚ.

Τα +Post ads μπορούν να περιέχουν google+ φωτογραφίες, videos ακόμα και ένα Hangout, επιτρέποντας στους διαφημιστές να «σκεφτούν το διαδίκτυο σαν το δικό τους κοινωνικό ρεύμα», συμπεριλαμβάνοντας περισσότερο από 2 εκ. sites στο δίκτυο Google Display.

Ένα επιπλέον όφελος συγκριτικά με τον παραδοσιακό τρόπο διαφήμισης και τις +post ads, είναι ότι οι τελευταίες επιτρέπουν στους καταναλωτές να συμμετέχουν σε συζητήσεις με τους διαφημιζόμενους, κάνοντας κάποιο σχόλιο ή ερώτηση, share και retweet.

Όπως συμβαίνει πάντοτε, η δημιουργία ενός αποτελεσματικού μηνύματος, το οποίο θα το αναπαράγουν με κάποιο τρόπο οι καταναλωτές, εξαρτάται από τους διαφημιστές. Σήμερα, αυτό που κάνει η  Google  είναι να δημιουργήσει το πλαίσιο για να συμβεί όλο αυτό.

Η Google σχεδιάζει μέσα στους επόμενους μήνες να συγκεντρώσει πληροφορίες από χρήστες και brands, ενώ ταυτόχρονα την ίδια χρονική περίοδο το Google+ θα «ανοίξει/επιτρέψει» επίσης  +post ads σε διαφημιστές, είτε αυτό μας αρέσει είτε όχι.

Δέσμευση για υποστήριξη

Θα είμαστε συνεχώς δίπλα σας!


Ένα site σήμερα δεν είναι μια απλή "κατασκευή ιστοσελίδων". Είναι η παρουσία σας στον χώρο του internet, η οποία σε πολλές περιπτώσεις ίσως να είναι σημαντικότερη και από την φυσική της παρουσία.

we are hiring
Follow us on Google+