Top 10 Brands στα Social Media το 2013

Σύμφωνα με το starcount.com- το οποίο συγκέντρωσε στοιχεία από τα Facebook, YouTube και άλλα sites-, η Samsung ήταν το πιο δημοφιλές brand στα social media.

Το παράδοξο σε αυτήν την περίπτωση είναι, ότι παρά το γεγονός, ότι η Samsung δεν ήταν επί της ουσίας το πιο δημοφιλές brand σε κάποιο κοινωνικό δίκτυο, παρόλα αυτά κατάφερε να κερδίσει 16.000.000 νέους followers σε διάφορες πλατφόρμες τους τελευταίους 12 μήνες.

Στη δεύτερη θέση συναντάμε την Walt Disney, κυρίως λόγω της τρομακτικής αύξησης της τάξεως του 1.000.000 followers στο Sina Weibo, ένα κινέζικο microblogging site. Την τρίτη θέση καταλαμβάνει το National Geographic, το οποίο αναδείχθηκε ως το δημοφιλέστερο κανάλι στο YouTube με 160.000.000 views τον χρόνο που πέρασε.

Αναλυτικότερα το top 10 των δημοφιλέστερων brands στα social media σύμφωνα με την αύξηση των fans-followers-views διαμορφώνεται ως εξής:

1. Samsung Mobile:

14.000.000 νέους στο Facebook

4.000.000 νέους followers στο Twitter

86.000.000 views στο YouTube

2. Walt Disney

1.000.000 νέους fans στο κινέζικο microblogging site Sina Weibo

2.000.000 νέους fans στο Facebook

3. National Geographic

160.000.000 views στο YouTube

4. NIKE

50.000.000 views στο YouTube

5. Google

3.000.000 νέους fans στο Facebook (ξεπερνά τους 15.000.000 fans στο σύνολο στο Facebook)

6. Coca-Cola

15.000.000 νέους fans στο Facebook 58.000.000 views στο YouTube

7. MTV

10.000.000 νέους fans συνολικά στο Facebook, Twitter, Google+

8. Facebook

16.000.000 νέους fans στο Facebook (most followed brand on Facebook)

9. Instragram

16.000.000 νέους followers

10. YouTube

περισσότεροι από 3.000.000 fans στο Google+

Δέσμευση για υποστήριξη

Θα είμαστε συνεχώς δίπλα σας!


Ένα site σήμερα δεν είναι μια απλή "κατασκευή ιστοσελίδων". Είναι η παρουσία σας στον χώρο του internet, η οποία σε πολλές περιπτώσεις ίσως να είναι σημαντικότερη και από την φυσική της παρουσία.

we are hiring
Follow us on Google+