Χρησιμοποιήστε με προσοχή την παράμετρο rel="nofollow" στους συνδέσμους

Καταπολεμήστε την ανεπιθύμητη αλληλογραφία με το "nofollow".

Επιλέγοντας την τιμή "nofollow" για την παράμετρο "rel" ενός συνδέσμου ουσιαστικά το Google ενημερώνεται ότι ο συγκεκριμένος σύνδεσμος του ιστοτόπου σας δεν είναι διαθέσιμος και δεν θα γίνει μετάβαση από τη σελίδα σας στις σελίδες προορισμού του συνδέσμου. Με την προσθήκη της παραμέτρου rel="nofollow" στο λεκτικό μέρος του συνδέσμου, ο συγκεκριμένος σύνδεσμος γίνεται μη διαθέσιμος.
 

Σε ποιες περιπτώσεις είναι χρήσιμη αυτή η παράμετρος; Εάν ο ιστότοπός σας διαθέτει ιστολόγιο με δυνατότητα προσθήκης σχολίων από τους χρήστες, οι σύνδεσμοι εντός των συγκεκριμένων σχολίων ενδέχεται να παραπέμπουν σε σελίδες τις οποίες εσείς δεν εγκρίνετε. Οι περιοχές σχολίων στα ιστολόγια που περιλαμβάνονται σε σελίδες είναι πολύ πιθανό να περιέχουν ανεπιθύμητα δεδομένα. Με τον αποκλεισμό συνδέσμων που προστίθενται από άλλους χρήστες εξασφαλίζετε ότι το κύρος του ιστοτόπου σας δεν κινδυνεύει λόγω της σύνδεσής του με ιστοτόπους κακόβουλου περιεχομένου.

Αυτόματη προσθήκη "nofollow" σχολίων
σε στήλες και πίνακες μηνυμάτων.

Αρκετά πακέτα λογισμικού για τον αποκλεισμό ανεπιθύμητου περιεχομένου αποκλείουν αυτόματα τα ανεπιθύμητα δεδομένα χρηστών ενώ, εάν αυτή η ρύθμιση δεν είναι ενεργοποιημένη, συνήθως μπορείτε να την επιλέξετε με μη αυτόματο τρόπο. Τα παραπάνω ισχύουν και για άλλες περιοχές του ιστοτόπου σας οι οποίες περιλαμβάνουν δεδομένα χρηστών, όπως βιβλία επισκεπτών, φόρουμ, πίνακες σχολίων, κατάλογοι αναφερόντων κτλ. Εάν επιθυμείτε να εγκρίνετε συνδέσμους που έχουν προστεθεί από τρίτους (π.χ. από αξιόπιστους σχολιαστές), δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσετε την παράμετρο nofollow στους συνδέσμους. Ωστόσο, η σύνδεση με ιστοτόπους οι οποίοι θεωρούνται επικίνδυνοι από το Google, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά το κύρος του ιστοτόπου σας. Περισσότερες συμβουλές σχετικά με την αποφυγή ανεπιθύμητων δεδομένων, όπως τη χρήση προγραμμάτων CAPTCHA και την ενεργοποίηση της λειτουργίας μετριασμού σχολίων, μπορείτε να βρείτε στο Κέντρο Βοήθειας για υπεύθυνους ιστού.

Σχετικά με τη χρήση της "nofollow" για μεμονωμένα περιεχόμενα, ολόκληρες σελίδες, κ.λπ..

Μια άλλη περίπτωση στην οποία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την παράμετρο nofollow είναι όταν συντάσσετε το περιεχόμενό σας και επιθυμείτε να αναφέρετε έναν ιστότοπο, χωρίς τη δημιουργία συνδέσμου σε αυτόν. Για παράδειγμα, φανταστείτε ότι γράφετε ένα άρθρο σε ένα ιστολόγιο σχετικά με τη δημοσίευση ανεπιθύμητου περιεχομένου μέσω σχολίων και θέλετε να χρησιμοποιήσετε ως παράδειγμα έναν ιστότοπο, ο οποίος πρόσφατα επιχείρησε να κάνει το ίδιο στο ιστολόγιό σας. Για να προειδοποιήσετε τους άλλους χρήστες του ιστοτόπου, συμπεριλαμβάνετε το σχετικό σύνδεσμο στο περιεχόμενό σας. Ωστόσο, δεν θέλετε να επωφεληθεί ο συγκεκριμένος ιστότοπος από τη δική σας επισκεψιμότητα μέσω του συνδέσμου που δημιουργήσατε. Σε αυτή την περίπτωση θα ήταν καλό να χρησιμοποιήσετε την παράμετρο nofollow.
Τέλος, εάν επιθυμείτε τη χρήση της παραμέτρου nofollow σε όλους τους συνδέσμους της σελίδας σας, μπορείτε να εισάγετε την παράμετρο nofollow στη μετα-ετικέτα robots, η οποία βρίσκεται στην ετικέτα <head> της σελίδας σας σε μορφή HTML. Στο Webmaster Central Blog μπορείτε να βρείτε ένα πολύ χρήσιμο άρθρο σχετικά με τη χρήση της μετα-ετικέτας robots. Η μέθοδος έχει την εξής σύνταξη: <meta name="robots" content="nofollow">.

nofollow

(1) Εάν συνδεθείτε σε έναν μη αξιόπιστο ιστότοπο στον οποίο δεν θέλετε να παραπέμπει η σελίδα σας, χρησιμοποιήστε την παράμετρο "nofollow"

nofollow2

(2) Ένας ανεπιθύμητος χρήστης αφήνει μήνυμα σε ένα άρθρο της σελίδας μας, με την ελπίδα να επωφεληθεί από τον ιστότοπό μας

nofollow3

(3)  Ένα παράδειγμα CAPTCHA που χρησιμοποιήται στην υπηρεσία blog της Google. Είναι ένας τρόπος που διασφαλίζει οτι κάποιο φυσικό πρόσωπο θα αναρτήσει κάποιο σχόλιο.
 
nofollow4

 (4) Με αυτόν τον τρόπο εισάγεται η παράμετρος nofollow σε όλους τους συνδέσμους μιας σελίδας.

 

Δέσμευση για υποστήριξη

Θα είμαστε συνεχώς δίπλα σας!


Ένα site σήμερα δεν είναι μια απλή "κατασκευή ιστοσελίδων". Είναι η παρουσία σας στον χώρο του internet, η οποία σε πολλές περιπτώσεις ίσως να είναι σημαντικότερη και από την φυσική της παρουσία.

we are hiring
Follow us on Google+